tiistai 4. joulukuuta 2012

Shitty day

Mä en halua rakastua Toniin. Musta tuntuu, että mä oon rakastumassa siihen pikkuhiljaa. Mä pelkään, että mä rakastun siihen ja sitten kaikki menee heti taas päin helvettiä. Se vaikeuttais varmasti tätä "työn" tekemistäkin. Tai no, onhan sitä ennenkin, mutta kuitenkin. Toni on täysin eri juttu kuin Joni. En kuitenkaan halua lopettaa sen näkemistä kuitenkaan. Arrghhh miksi kaikki on näin hankalaa?

Lauantaina mulla on seuraava asiakas ja sunnuntaina taas pari. Mä oon oikeastaan alkanut nauttimaan tästä hommasta, vaikka ihan heti ei uskoiskaan. Kaikki miehet on olleet tosi mukavia herrasmiehiä, eikä mitään psykopaatteja. Eikä toivottavasti semmoisia tulekaan. Yritän seuloa kuitenkin kaikki epäilyttävät tapaukset pois.

Tänään on ollu samaan aikaan hyvä päivä, mutta samaan aikaan ihan paska päivä. Näin Tonia ja mulla oli tosi ihanaa sen kanssa ja nyt taas kaikki jotenkin menee niin vituilleen. Mun tiistaivitutus on vielä pahempi kuin maanantaivitutus. Onneksi huomisen jälkeen on lomaa...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti